Odroczony termin płatności
Rozumiemy potrzeby naszych klientów, dlatego jednostkom budżetowym, oferujemy możliwość zakupu produktów z odroczonym terminem płatności.
Odroczony termin przyznajemy:
- jednostkom samorządowym,
- jednostkom budżetowym np. urzędy, gminy, powiaty, szkoły, przedszkola, uczelnie itp.
Jak złożyć zamówienie i otrzymać fakturę z odroczonym terminem płatności?
- Podczas składania zamówienia wybierz "przelew bankowy" jako formę płatności.
- W uwagach do zamówienia, podaj informację o realizacji na rzecz jednostki budżetowej z odroczonym terminem płatności.
- Wskaż termin płatności jaki potrzebujesz. Preferowany przez nas termin to 7-14 dni.
- Po złożeniu zamówienia forma płatności zostanie zmieniona przez naszego pracownika, a zamówienie przekazane do realizacji.
- Faktura przelewową zostanie wystawiona po tym, jak otrzymasz od nas przesyłkę.
Dodatkowe informacje
- Pole uwag jest dostępne po wypisaniu danych teleadresowych do zamówienia.
- Zamówienie możesz również wysłać drogą mailową na adres [email protected] wskazując dane do faktury, adres dostawy oraz szczegóły produktów.
- Koszt dostawy jest identyczny, jak w przypadku przedpłaty.